Dream Of Columbus

Dream Of Columbus
Салвадор Дали

сряда, 4 юни 2008 г.

Ясновидец

Дали телата ни спяха

или нейде спеше ти?

Обикнах те веднага

още от първите лъчи.

Озариха моят поглед

блед оставен сред тъма.

Оставен нейде навън

под гъстата мъгла.

Ти разсея всичко в мен,

ти пречупи моят глас.

Ти накaра ме да пея,

ти победи всичко в мен!




Гонка

Някъде далеч стой едно дете,

един нежен шепот и крясък жив.

Една не стихнала надежда, и огън от мечти.

Ти, ти ...

Ти си малкото и голямото,

ти си болката и сладката радост.

Обичам всичко в теб, и бягам след теб.

Ти , ти ....

Тичам и не ще те догоня.

Ти си бърз експрес, а аз стар вагон.

Вагон пълен с отломки стари и забравени идеали

Ти , ти ...





Смелост

Очите сякаш две зрънца

зрънца от пшеничен клас.

Устните ти сякаш вишни,

сякаш черешов цвят ...

Тялото ти стройна овошка

люляна от вятъра, след буря.

Гласът ти меден, сякаш славей!

Косите ти слънчеви, слънчеви...

Аз не достигам веч смехът ти,

бяга твоят поглед от мен...

Искам да съм тук до теб,със теб!

Прощавай моят страх, прощавай!





Меланхолията на един отчаян

Знам ще дойде ден, и аз не ще съм тук.

Знам ще искам вечно да живея аз...

Искам да те гледам пак до мен,

съзрян в звездите, ще те чакам аз.

И пак ще чакам онзи небелязан миг,

скрил страстта у нас, и зародил тъгата.

Ще викам с глас, но не от болка и тъга

или от радост за седмото небе...

Ще викам защото в мен гори и тлее

безразличие, опряло се всячески на мен.

Ще чакам и ще викам, ще викам и ще чакам

теб, и теб , мен и теб, теб и мен ...

Няма коментари:

Virgin Of Guadalupe

Virgin Of Guadalupe
Салвадор Дали